ستاره

ستاره

ستاره

ستاره

بالاخره من هم صاحب پرینتر و اسکنر شدم

سلام

این که چی شد حاجی به من پول داد تا پرینتر و اسکنر یه ماجرای جالب داره که یه روز اونم می نویسم ولی قضیه خریدن این ها ایطوریه که ...

آقا امروز پدرم در اومد. ساعت 11:45 با یک 2 در قرار گذاشتم که بریم پرینتر و اسکنر بخریم . لامس 2 درم کرد . منم رفتم بوفه پیش حسین جون (خیلی پسر باحالیه - فروشنده بوفه است - و از اون جایی که منو سرم و تهم و بزنن بوفه ام خیلی با من رفیق شده ) یه پیتزا با دلستر سیب خوردم که دلستره خیلی بد مزه بود (اه اه اه)

خلاصه گوله کردم رفتم پاساژ ایران ، بعد از حدود 1 ساعت چرخیدن تو 3 طبقه و قیمت کردن پرینتر و اسکنر و مغز! (منظورم همون کول دیسک - مامانم این اسم روش گذاشته) پریدم اول یه مغز لایت وایو 256 خریم بعد رفتم سراغ پرینتر و اسکنر .

خلاصه با کلی چونه زدن یه پرینتر Canon 1120 و اسکنر Genuis HR7 Slim رو با هم به قیمت ماشینی که خیلی دوست دارم (206 تومن) خریدم .

اما اصل ماجرا این که تنها بودم و خودم مونده بودم چطور جعبه هایی به اون گندگی رو باید می آوردم خونه .

آقا آستین ها ... (الان بقیه اش رو هم می نویسم )

نظرات 1 + ارسال نظر
bacchus چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 00:02 http://mortalkombat.blogsky.com

مبارکه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد