ستاره

ستاره

ستاره

ستاره

روز دوم

سلام

خوب امروز روز دوم بلاگ منه و من خیلی خوشحالم که دارم شروع می کنم به نوشتن یه دفترچه خاطرات !
راستش من از وقتی بلاگ یکی از رفقا (البته ایشان استاد من هستند) رو خوندم و پای ثابت شدم تصمیم گرفتم بلاگ بنویسم .

امروز به فکر این بودم که ببینم چی بنویسم ؟ خوب دیدم اگر من خاطرات یا حرف دل خودم رو مستقیم و رک بخوام بنویسم و  کسی که من و می شناسه بلاگم رو بخونه خوب نیست چون تمام زندگی من رو می فهمه (البته اگه غریبه بفهمه بدتره  :D) پس من مجبورم یه جاهایی خودم رو سانسور کنم .

اما سعی می کنم حرف دلم رو بنویسم و چیز مفت ننویسم .

اما خوب امروز چیزی برای گفتن ندارم . (این بلاگ نوشتن یه چیز خوب داره اینه که آدم رو وادار می کنه در مورد هر روزش و این که چطوری داره زندگی می کنه ، هر روز فکر کنه این خیلی ارزشمنده ها ! )

فعلا - چاکرم - علی

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 21:21 http://yohahahaha.blogsky.com

سلام دوست تازه ی عزیز.
من چند وقت پیش یک سوال در وبلاگم مطرح کردم.
خوشحال می‌شم اگه اونو به من جواب بدی و نظرت رو راجع به آخرین پست من بنویسی.

سلام
آقا این بلاگ نویسی یه فایده دیگه هم داره اون هم اینه که آدم هر روز دوستان جدیدی پیدا می کنه
سعید خان حتما می خونم و نظر می دم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد