ستاره

ستاره

ستاره

ستاره

یه روز معمولی

آقا جون من عارضم به خدمتت که امروز علی دایی رو با الگانسش دیدم ، خیلی با کلاس بود .

بعد از کلاس ها رفتیم بوفه با محمد قهوه و بیسکویت با دسر شکلاتی کاله خوردیم خیلی چسبید .

بعد از ظهر پشت کامپیوتر بودم و داشتم تکالیف مدار منطقی رو می نوشتم که خواهر کوچیکم زنگ زد (من تعجبم چون با این که 6 سالش شماره موبایل من رو حفظه) که چرا نمی یایی خونه ؟ گفتم کار دارم میام برگشت گفت : مثل اینکه داری فیلم می بینی ها (تو رو خدا ببین بچه 6 ساله هم به ما گیر میده ) گفتم نه آقا جون سینما نیستم خیالت راحت .

کارم تموم شد اومدم خونه شام رو زدم مامان جون دستور داد مرغ ها رو پاک کن ! گفتیم چشم و پاک کردیم .

بعد هم اومدم پشت کامپیوتر NFS زدم و شد 11:30

آقا راستی امروز داربی بود 2 - هیچ  منچسر سیتی رو لوله کردیم .

ازم آرام بگیر/ راحت دنیام بگیر / از لبم جام بگیر و / دلخوشی هام بگیر / اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر / اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر

اگه گنجی سر راهم جلوی راهم بگیر / اگه دنیا همه کامه همه کامه همه دنیام بگیر/ اگه دنیا همه کامه همه کامه همه دنیام بگیر و دلخوشی هام بگیر / اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر / اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر

علی

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 00:19 http://withu4everwestlife.blogfa.com

سلام.خیلی خوبه.موفق باشی.ادامه بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد